Activefloor tuki

Jos tarvitset apua oman Activefloor-tuotteesi kanssa, soita  numeroon +45 31 700 729.

Jos asiasi ei ole kiireellinen

Varaa aika keskustelulle täältä

varaa

Usein kysytyt Kysymykset

Projektori ei mene päälle

On/off-painiketta on painettu useita kertoja. Paina on/off-painiketta vain kerran, sillä projektorin käynnistyminen kestää 30 sekuntia.

Blue screen

Jos näet "sinisen ruudun", se johtuu todennäköisesti jommastakummasta seuraavista virheistä:

Väärä HDMI-tulo. Paina kaukosäätimestä HDMI-tulopainiketta valitaksesi oikean tulon.

Tietokone on sammutettu. Tämä voi johtua Windows-päivityksestä tai siitä, että tietokone on sammutettu manuaalisesti. Tietokoneen voit käynnistää painamalla tietokoneen on/off-painiketta. Tietokoneen on/off-painike sijaitsee ActiveFloor-asennuslaatikon alaosassa.

ActiveFloor kaukosäädin
ActiveFloor ONE
ActiveFloor PRO
Lattian kosketustoiminto ei toimi

Jos lattian kosketustoiminto ei toimi, lattia täytyy kalibroida. Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, ota yhteyttä ActiveFloor-tukeen numeroon +45 31 700 729.

Keskeytykset lattiassa

ActiveFloor-lattiasi painaa nappeja itsestään tai sillä on vaikeuksia tunnistaa toimintojasi. Tämä voi johtua kahdesta pääsyystä:

Pikku hämähäkki on päättänyt vierailla ActiveFloor-lattiasi sensorikamerassa. Puhdista kameran ympäristö varovasti.

Sensorikamera on häiriintynyt, mikä voi johtua iskuista tai tärinöistä. Ota yhteyttä ActiveFloor-tukeen numeroon +45 31 700 729.

Etätukemme kautta kalibroimme lattiasi, jotta pääset jatkamaan nopeasti.

ActiveFloor Sensor-kamera
Projektori samuu 15 minuutin jälkeen

Tämä johtuu yleensä siitä, että projektorin lamppu täytyy vaihtaa. Ota yhteyttä ActiveFloor-tukeen numeroon +45 31 700 729, jotta voimme varata ajan lampun vaihdolle.

Miten kalibroin ActiveFloorin? Entä jos lattia ei tunnista jalkojani?

Tarvitsetko apua lattian kalibrointiin? Ei hätää! Se on todella helppoa. Olemme tehneet käyttäjäoppaan ja videon, joka opastaa sinut kalibroinnin läpi askel askeleelta.

Kalibrointitapoja on kaksi, ja ne riippuvat siitä, mikä malli sinulla on. Löydät kalibrointivideon ja käyttäjäoppaan täältä >>>

Miten lisenssien tilaus toimii? Kuka luo tilauksen?

Lisenssitilaus luodaan sen tiedon perusteella, jonka saamme henkilön laatimista laskuista, joka on tehnyt myynnin.

Milloin tilaukseni alkaa?

Kun laite on asennettu, lisenssi aktivoituu ja on valmis käytettäväksi.

Miksi kuulen pelien olevan käynnissä vaikka projektori on kiinni?

Vaikka projektori on pois päältä, ActiveFloorin integroitu tietokone pysyy päällä etätukea ja säännöllisiä ohjelmistopäivityksiä varten. Muista lukita lattia ennen projektorin sammuttamista, jotta pelien pelaaminen estetään.

Sulje kaikki käynnissä olevat pelit “X”-valikosta.
Lukitse valikko padlock-kuvakkeella, joka löytyy “slide-up”-osasta valikon ensimmäiseltä sivulta.
Sammuta sitten projektori kaukosäätimellä.

Miksi en pääse siirtymään pois "ensimmäinen vierailu" sivulta? Olen hyväksynyt Myfloor lisenssisopimuksen. Miten edetä?

Ennen kuin MyFloor antaa sinun siirtyä "ensimmäinen vierailu" -sivulta eteenpäin, sinun on tehtävä kaksi asiaa:
Hyväksy EULA.
Luo profiilisi (etunimi vähintään). Voit tehdä tämän napsauttamalla "Luo profiilini" -painiketta tai pientä nuolta oikeassa yläkulmassa ja sitten "muokkaa profiilia".

Lisään ääntä peleihini. Mikä formaatti toimii?

Tällä hetkellä tuemme .mp3- ja .wav-tiedostoja kaikille malleille, paitsi Sakura, joka tukee vain .wav-tiedostoja. Suosittelemme käyttämään suosikkiaudiosi muunninta muille formaateille.

Kuinka paljon tilaa tarvitaan lattian kalibrointiin

Poista kaikki esineet ja ihmiset lattialta ja varmista, että sinulla on vähintään 1 m / 3 ft vapaata tilaa lattian kuvan ympärillä.

Onko vinyylilattian käyttö pakollista?

Se riippuu olemassa olevasta lattiamateriaalista. Meidän tarjoamamme vinyylilattia tarjoaa puhtaan pinnan oikeaa projektioita varten ja merkitsee leikkialueen. Jos olemassa oleva lattia on kiinteä, vaaleanvärinen pinta, projisoidut kuvat voivat näkyä helposti lattialla ilman lisävinyylimattoa.

Miten ohjelmistopäivitykset hoidetaan?

Päivitykset ActiveFloor-ohjelmistoon tapahtuvat automaattisesti, kun valikkosovellus on käynnissä. Käyttäjän ei tarvitse tehdä mitään.

Ainoa poikkeus tähän on itse valikkosovellus, jonka päivittäminen vaatii ohjelman uudelleenkäynnistyksen (ei tietokonetta).

Valikkosovellus käynnistyy automaattisesti uudelleen joka päivä kello 24:00 ja 01:00 välillä (noin keskiyöllä). Tämä tarkoittaa, että valikkosovelluksen päivitykset toimivat automaattisesti seuraavana päivänä sen jälkeen, kun olemme julkaisseet ne.

Huom: mobiililaitteiden osalta tämä voi johtaa siihen, että valikkosovellus jää hieman jälkeen, koska se on yleensä offline-tilassa ja pois päältä, kun sitä ei käytetä.

Mikä on ideaali kattokorkeus?

Idealinen kattokorkeus vaihtelee mallin mukaan, ja kattokiinnityksille on erilaisia vaihtoehtoja.

Yleisesti ottaen ideaalinen kattokorkeus on 2,4 m (8 ft) – 3,2 m (10,5 ft).

IT-osastomme kysyi tietoturvadokumentointia ActiveFloor Pro2 järjestelmään liittyen.

Järjestelmä toimitetaan esiasennettuna Windows 10:llä ja Windows Defenderillä. Asiakkaalla on vapaus asentaa ja käyttää mitä tahansa haluamaansa tietoturvaohjelmistoa.

Toimiiko SPORTsWall tiiliseinällä?

Toimii myös tiiliseinällä. Viivat näkyvät kuvassa, mutta niiden ei pitäisi olla liian häiritseviä. Kosketustoiminto toimii hyvin kummallakin pinnalla. Tietenkin paras kokonaissuorituskyky saavutetaan mattavalkoisella seinällä.

Ota yhteyttä!

ActiveFloor perustuu yli 10 vuoden tutkimukseen ja tuotekehitykseen. Tämän kehitysprosessin aikana tanskalaiset koulut ja päiväkodit ovat antaneet merkittävän panoksen tuotteen kehittämiseen.

✅Halutessasi voimme lähettää sinulle laitteen kuukaudeksi maksuttomaan kokeiluun

Kiitos, saimme viestisi! Vastaan sinulle pian.
Hups, jotain meni pieleen. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä moi[at]simplified.fi
Lähettämällä yhteystietosi hyväksyt tietosuojakäytänteemme. Lue lisää